I Can't Handle My Self !

Assalammualaikum.. 
malam ni tibe2 je nak update ni.. hari ade kelas dari pagi sampai ptg.. kelas pagu sume ok je tapi kelas petang aku kena marah dgn 'cik' ni sebab masuk lambat.. dengan selambe aku wat bebal masuk lambat.. nasib baik la xkena saman ke ape ke.. muahaha.. pagi tadi jugak la aku g amek uniform.. pastu balik hostel aku buka la baju2 tu.. tp disebabkan baju aku tu ikut saiz lama so baju aku da besar gila babeng (perasan kurus la tu : hahahaha~)
 so kena la g antar kedai jahit baju n seluar 2.. huhuhu.. lagi 1 insyaAllah hujung bulan ni dapat la 'Beats Headphone" ^_^.. aku lak rasa sunyi lak skrg ni kan.. xtau nk watpa da.. kawan2 aku ada awek aku lak xdak... mmh imba 99x kan.. xgf aku lak minx kapel balik.. tapi aku ni jenis len.. bukan jenis ludah jilat balik .. so abaikan je la.. byk lg krisis kt dunia ni aku nk kena settle... hahaha.. mmg bajet la aku ni kan.. nanti free aku update lg k.. muahaha.. pupye !
0 Responses

Post a Comment